![]() |
|
روی موج نجوم پایان یافت!!! - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: روی موج نجوم پایان یافت!!! (/thread-2049.html) |
روی موج نجوم پایان یافت!!! - mahdad_haghighi - 09-13-2011 ![]() روی موج نجوم هفته ی آینده تمام می شود . ![]() این جملرو تو برنامه امشب آقای حافظ آهی گفتن.خیلی خیلی ناراحت شدم . واقعا حیف... ![]() ![]() ![]() نظراتتون در این باره را ادامه ی این تاپیک بنویسید . آیا تا به حال به روی موج نجوم گوش می کردید ؟ و ... [B]دوستان خواهشا اگر از شنیدن روی موج نجوم لذت می بردید این مورد را به روابط عمومی رادیو تهران هم گوشزد کنید . تلفن :33903131-021
ترجیحا با روابط عمومی تماس بگیرید ولی اگه براتون سخته فقط یه ایمیل به رادیو تهران بزنید . RadioTehran@IRIB.ir
[/B]روی موج نجوم پایان یافت!!! - only orion - 09-14-2011 سلام دوست عزیز وقتی تصمیم به قطع یک برنامه گرفته میشه فکر نکنم دیگه بشه کاری کرد.آسمان شب جزء پر بیننده ترین برنامه های شبکه بود و به راحتی پایان یافت. |