![]() |
|
Uars به زمین افتاد - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: دانش هوافضا (https://www.astrotalk.ir/forum-13.html) +--- انجمن: فناوری ماهوارهها (https://www.astrotalk.ir/forum-85.html) +--- موضوع: Uars به زمین افتاد (/thread-2061.html) |
Uars به زمین افتاد - Parnia Shokri - 09-24-2011 Upper Atmosphere Research Satellite ) UARS : ماهواره تحقيقاتی بالای جوی) که البته ماموريتش به اتمام رسيده بود بين ساعت 11:23 به وقت شرق آمريکا در 23 سپتامبر و بامداد 24 سپتامبر به زمين افتاد. اين ماهواره از بالای اقيانوس آرام شمالی و دور از سواحل غربی ايالات متحده وارد جو شد. زمان و محل دقيق برخورد خرده ها و باقی مانده های اين ماهواره در حال بررسی است. ناسا هنوز در اطلاع هيچ گونه گزارش يا صدمه جانی و مالی قرار نگرفته است. منبع : ناسا NASA - UARS ![]() تصور هنرمند Uars به زمین افتاد - amir adib - 09-24-2011 فکر کنم تو غرب کانادا افتاد.
|