تالار گفتگو ستاره‌شناسان
آنتن رصد بارش شهابی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: بارش های شهابی (https://www.astrotalk.ir/forum-22.html)
+--- موضوع: آنتن رصد بارش شهابی (/thread-2074.html)



آنتن رصد بارش شهابی - shabaviz - 10-05-2011

سلام.تو برنامه رصدخانه درباره آنتن رادیویی برای رصد بارش شهابی صحبت کردن میخواستم بدونم کسی تا حالا اونو ساخته ؟ اگه ساختن یه توضیحی بده.ممنونم.


آنتن رصد بارش شهابی - Regulus - 10-06-2011

یه جور تلسکوپ رادیویی که میشه باهاش تعداد شهاب ها رو حتی وقتی هوا ابریه شمرد. ساختنشم خیلی اسون نیست. به گیرنده مخصوص نیاز داره.