تالار گفتگو ستاره‌شناسان
یه سوال - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: یه سوال (/thread-213.html)



یه سوال - tishteria - 03-14-2007

من می خواهم در مورد انرژی تاریک تحقیق کنم
ممکنه به من سایت معتبری که بتوانم مطلب تهیه کنم معرفی کنید؟


یه سوال - Detonator - 03-14-2007

hello to you
http://astro.berkeley.edu/ ie site motabar mibashad
http://www.nasa.gov niz bad nist faghat matalebash parakande ast
http://www.space.com/scienseastronomy/ niz site khooo20[fade]

[i][b]این چندمین باریه Ú©Ù‡ دوست عزیز اختار داده میشه لطÙ