تالار گفتگو ستاره‌شناسان
تم عکسهای نجومی ناسا برای ویندوز سون - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: نرم افزار (https://www.astrotalk.ir/forum-39.html)
+--- موضوع: تم عکسهای نجومی ناسا برای ویندوز سون (/thread-2151.html)



تم عکسهای نجومی ناسا برای ویندوز سون - adrahmad - 11-23-2011

[COLOR="#800000"]سلام.
یک تم بسیار زیبا از عکسهای نجومی ناسا که متشکل از چندین عکس نجومی بسیار زیبا می باشد.[/COLOR]


دانلود


تم عکسهای نجومی ناسا برای ویندوز سون - ali_solo_ejay - 11-25-2011

خیلی باحال بود. ای ول
کلی حال کردم