تالار گفتگو ستاره‌شناسان
نظر سنجی ...ایا 2012 پایان دنیاست!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: هوش فرا زمینی (https://www.astrotalk.ir/forum-51.html)
+--- موضوع: نظر سنجی ...ایا 2012 پایان دنیاست!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (/thread-2202.html)



نظر سنجی ...ایا 2012 پایان دنیاست!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - amir adib - 01-05-2012

سلام
این نظر سنجی رو گذاشتم که ببینم چند درصد از اعضا نظرشون اینه که 2012 پایانه دنیاست ............
لطفاً نظرسنجی را کلیک کنید و نظری ننویسید
متشکرم