![]() |
|
نظر سنجی ...ایا 2012 پایان دنیاست!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: هوش فرا زمینی (https://www.astrotalk.ir/forum-51.html) +--- موضوع: نظر سنجی ...ایا 2012 پایان دنیاست!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (/thread-2202.html) |
نظر سنجی ...ایا 2012 پایان دنیاست!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - amir adib - 01-05-2012 سلام این نظر سنجی رو گذاشتم که ببینم چند درصد از اعضا نظرشون اینه که 2012 پایانه دنیاست ............ لطفاً نظرسنجی را کلیک کنید و نظری ننویسید متشکرم |