تالار گفتگو ستاره‌شناسان
يه سوال در مورد تلسكوپ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html)
+--- موضوع: يه سوال در مورد تلسكوپ (/thread-2217.html)



يه سوال در مورد تلسكوپ - amir - 01-24-2012

يه تلسكوپ كه بشه نصب كرد به كامپيوتر وباهاش كار كني و بچرخونيشو وعكس بندازي هست تو ايران چنده كسي ميدونه(مثل موتور ديش گردون):confused:


يه سوال در مورد تلسكوپ - mohammad_reza - 01-24-2012

با سلام به شما
بودن هست قیمتش هم نسبت به کارش مناسب هست هم پایه هست هم تلسکوپ
شکستی 102mm اسکای واچر با سمت-ارتفاعی هست وقابلیت وصل شدن به کامپیوتر و با نرم افزار استاری نایت هم کار می کنه قیمت:650000تومان هست
پایهایی هست که میتونید به صورت جداگونه برای تلسکوپ خریداری کنید مثل:
HEQ5pro:1500000toman
EQ5 goto:1080000toman
EQ3 sys scan:840000toman
EQ6 pro:2000000toman
البنه بستگی به کارت داره چقدر جدی هست.