تالار گفتگو ستاره‌شناسان
گذر سیاره عظارد در چه سالی است؟ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: اختفا و گذر (https://www.astrotalk.ir/forum-15.html)
+--- موضوع: گذر سیاره عظارد در چه سالی است؟ (/thread-2291.html)



گذر سیاره عظارد در چه سالی است؟ - caspian nojum - 06-13-2012

كسي ميدونه زمان كذر عطارد بعدي كي هست؟Idea


گذر سیاره عظارد در چه سالی است؟ - khosro777 - 06-13-2012

درود بر شما
گذر سیاره عطارد در روز دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 و دوشنبه 20 آبان 1398 است که امیدوارم عمر همگی تا آن زمان قد بدهد.
متشکرم