تالار گفتگو ستاره‌شناسان
لطفا این چند تا عبارت رو برای من معنی کنید - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: لطفا این چند تا عبارت رو برای من معنی کنید (/thread-230.html)



لطفا این چند تا عبارت رو برای من معنی کنید - behzad69 - 05-16-2007

سلام
من از چند تا عبارت سر در نمی آرم:
یکی اینکه رو لنز دوربینم این عدد نوشته 1:1.9 یعنی چه؟
دوم اینکه دیافراگم چیه و چکار می کنه و چجوری می تونم تغییرش بدم؟
و سوم اینکه قطر لنز دوربینم رو چجوری و از کجا می تونم بفهمم؟
اگه می دونید کمکم کنید!
ممنون