![]() |
|
بادهای ستاره ای؟؟ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: بادهای ستاره ای؟؟ (/thread-231.html) |
بادهای ستاره ای؟؟ - LILY - 05-17-2007 سلام می خواستم بدانم که بادهای ستاره ای چیست؟ با تشکر بادهای ستاره ای؟؟ - Monoceros - 06-28-2007 در اثر فعالیت هایی (که عمدتا مغناطیسی هستند) در نزدیکی سطح ستارگان گاز هایی به بیرون پرتاب می شوند و اگه اشتباه نکنم شراره نام دارند. این گاز باد های ستاره ای هستند به زمین برخورد نمیکنند چون میدان مغناطیسی زمین نمی گذارد. در قطب جو را یونیزه می کنند و شفق قطبی به وجود می آورند.این ذرات داغ و بارداراند. |