![]() |
|
یک تبریک و یک تسلیت - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: گفتگوی آزاد (https://www.astrotalk.ir/forum-56.html) +--- موضوع: یک تبریک و یک تسلیت (/thread-2347.html) |
یک تبریک و یک تسلیت - هلیا - 08-11-2012 اول میخوام به مردم خوب کشورمون در اذربایجان و اردبیل با تمام وجودم تسلیت بگم به خاطر زلزله. و تبریک به احسان لشکری عزیز که تونست مدال برنز رو کسب کنه با وجود اینکه از نظر قرعه واقعا در جایگاه بدی قرار داشت. یک تبریک و یک تسلیت - Regulus - 08-12-2012 كميل قاسمى هم برنز اورد. براى زلزله هم :oops: ![]()
یک تبریک و یک تسلیت - amir adib - 08-12-2012 من هم تسلیت میگم ........... ad: برنز لشکری و قاسمی رو هم تبریک میگم :-P
یک تبریک و یک تسلیت - NARUTO - 08-12-2012 من هم این فاجعه دلخراش رو تسلیت میگم واقعا اتفاق ناگواری رخ داد که خیلی از مردم رو در شوک فرو برد
یک تبریک و یک تسلیت - khosro777 - 08-12-2012 من هم تسلیت می گویم.
|