تالار گفتگو ستاره‌شناسان
معنی چند تا عبارت! - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: معنی چند تا عبارت! (/thread-235.html)



معنی چند تا عبارت! - behzad69 - 05-19-2007

با سلام
1. دیافراگم چیه؟ چجوری می تونم تغییرش بدم؟
2. یک درجه تو آسمان رو چجوری می تونم تشخیص بدم؟
3. رو لنز دوربینم این عدد نوشته شده 1:1.9 یعنی چی؟
4. قطر لنز دوربینم رو چجوری می تونم بدست بیارم؟
ممنون


معنی چند تا عبارت! - مهمان - 05-19-2007

دوست عزیز
مقاله ای در این رابطه در بخش مقاله ها وجود دارد