تالار گفتگو ستاره‌شناسان
بازسازی بخشی از جهان ! - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: اخترفیزیک و کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-9.html)
+--- انجمن: کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-61.html)
+--- موضوع: بازسازی بخشی از جهان ! (/thread-2359.html)



بازسازی بخشی از جهان ! - mahdad_haghighi - 08-27-2012

دانشمندان در مرکز اخترفیزیک هاروارد-اسمیت سونیان (CfA) به همراه گروهی از همکارانشان در موسسه مطالعات نظری هایدلبرگ (HITS) روش محاسباتی نوینی یافته اند که می تواند دقیقا تولد و تکامل کهکشان ها را طی میلیاردها سال دنبال کند. برای اولین بار امکان شبیه سازی عالم و کهکشان های موجود در آن ، درست به گونه ای که اکنون مشاهده می کنیم، به وجود آمد.

ادامه خبر در سایت نجوم افلاک