![]() |
|
بازسازی بخشی از جهان ! - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: اخترفیزیک و کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-9.html) +--- انجمن: کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-61.html) +--- موضوع: بازسازی بخشی از جهان ! (/thread-2359.html) |
بازسازی بخشی از جهان ! - mahdad_haghighi - 08-27-2012 دانشمندان در مرکز اخترفیزیک هاروارد-اسمیت سونیان (CfA) به همراه گروهی از همکارانشان در موسسه مطالعات نظری هایدلبرگ (HITS) روش محاسباتی نوینی یافته اند که می تواند دقیقا تولد و تکامل کهکشان ها را طی میلیاردها سال دنبال کند. برای اولین بار امکان شبیه سازی عالم و کهکشان های موجود در آن ، درست به گونه ای که اکنون مشاهده می کنیم، به وجود آمد. ادامه خبر در سایت نجوم افلاک |