![]() |
|
منجمان کرمانشاهی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گروههای ستارهشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html) +--- انجمن: انجمنهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-46.html) +---- انجمن: انجمن ستارهشناسی شعرای یمان (https://www.astrotalk.ir/forum-74.html) +---- موضوع: منجمان کرمانشاهی (/thread-2376.html) |
منجمان کرمانشاهی - اورانوس - 09-12-2012 سلام به همه بچه های کرمانشاه خوشحال شدم وقتی دیدم کرمانشاه هم انجمن داردمن عضو جدید سایت هستم خوشحال میشم که در کنارتون باشم.اورانوس منجمان کرمانشاهی - غلامعلی نوری - 03-14-2016 اورانوس نوشته: سلام به همه بچه های کرمانشاه خوشحال شدم وقتی دیدم کرمانشاه هم انجمن داردمن عضو جدید سایت هستم خوشحال میشم که در کنارتون باشم.اورانوسدرود منم خشننودم |