![]() |
|
بارش شهابی؟؟؟ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: بارش های شهابی (https://www.astrotalk.ir/forum-22.html) +--- موضوع: بارش شهابی؟؟؟ (/thread-240.html) |
بارش شهابی؟؟؟ - LILY - 05-21-2007 سلام می خواستم بدانم که آیا در فصل تابستان بارش شهابی شاخصی وجود دارد که بشود از تهران و با چشم غیر مسلح دید؟ با تشکر بارش شهابی؟؟؟ - مهمان - 05-21-2007 در تابستان بارش بسیار جالبی وجود دارد. این بارش از 20 تا 22 مردادماه هر سال شروع می شود و به نام بارش شهابی برساووشی معروف است. مرکز بارش در نزدیکی مرز برساووش و ذات الکرثی است. البته برای رصد بارشهای شهابی کانون بارش نباید نگاه کرد بلکه تمامی آسمان را باید بگردید. بارش شهابی؟؟؟ - abadanastro - 07-04-2007 یه بار هم نشد ما یه شهاب بارون درست حسابی ببینیم . اما امیدوارم یکی از اون شهاب بارونهای تاریخی رو رصد کنیم . |