تالار گفتگو ستاره‌شناسان
ریسمانهای کیهانی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: اخترفیزیک و کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-9.html)
+--- انجمن: کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-61.html)
+--- موضوع: ریسمانهای کیهانی (/thread-249.html)



ریسمانهای کیهانی - baranygirl - 06-01-2007

میشه در مورد ریسمانهای کیهانی توضیح بدین.
(من هرچی در موردش می خونم چیز زیادی دستگیرم نمی شه.)


ریسمانهای کیهانی - shams - 08-01-2007

اگر به سایت http://cph-theory.persiangig.com بروید نظریه زیبای سی-پی- اچ از آقای حسین جوادی را خواهید خواند.


ریسمانهای کیهانی - doctorp30 - 08-01-2007

منظور شما همون کرم چاله ها است ؟


ریسمانهای کیهانی - behzad69 - 08-01-2007

اگه میشه کمی بیشتر توضیح بدید!