![]() |
|
طلوع خورشید از مغرب - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: طلوع خورشید از مغرب (/thread-2517.html) |
طلوع خورشید از مغرب - nibiru - 11-13-2013 طلوع خورشید از مغرب به غیر از نتیجه برخورد سیارک یا دنباله دار بزرگ و با زمین در چه صورت دیگه ممکن است واقع شود ؟ چرا ماگماهای اتشفشانی در 26000 سال قبل بجای اینکه مانند حالا به سمت شمال مغناطیسی بشوند به سمت جنوب مغناطیسی شدند ؟ طلوع خورشید از مغرب - Regulus - 11-13-2013 nibiru نوشته: طلوع خورشید از مغرب به غیر از نتیجه برخورد سیارک یا دنباله دار بزرگ و با زمین در چه صورت دیگه ممکن است واقع شود ؟ اولی تقریبا هیچ جور دیگه. البته دنباله دار و سیارک هم نمیتونن چنین کاری بکنن. به جرم خیلی زیاد یا جرمی با سرعت خیلی زیاد نیاز هست. دومی هم، شاید اون موقع شمال مغناطیس در سمت جنوب جغرافیایی بوده. |