تالار گفتگو ستاره‌شناسان
طلوع خورشید از مغرب - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: طلوع خورشید از مغرب (/thread-2517.html)



طلوع خورشید از مغرب - nibiru - 11-13-2013

طلوع خورشید از مغرب به غیر از نتیجه برخورد سیارک یا دنباله دار بزرگ و با زمین در چه صورت دیگه ممکن است واقع شود ؟

چرا ماگماهای اتشفشانی در 26000 سال قبل بجای اینکه مانند حالا به سمت شمال مغناطیسی بشوند به سمت جنوب مغناطیسی شدند ؟



طلوع خورشید از مغرب - Regulus - 11-13-2013

nibiru نوشته: طلوع خورشید از مغرب به غیر از نتیجه برخورد سیارک یا دنباله دار بزرگ و با زمین در چه صورت دیگه ممکن است واقع شود ؟

چرا ماگماهای اتشفشانی در 26000 سال قبل بجای اینکه مانند حالا به سمت شمال مغناطیسی بشوند به سمت جنوب مغناطیسی شدند ؟

اولی تقریبا هیچ جور دیگه.
البته دنباله دار و سیارک هم نمیتونن چنین کاری بکنن. به جرم خیلی زیاد یا جرمی با سرعت خیلی زیاد نیاز هست.

دومی هم، شاید اون موقع شمال مغناطیس در سمت جنوب جغرافیایی بوده.