تالار گفتگو ستاره‌شناسان
'گرانش - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html)
+--- انجمن: سیاره های درونی (https://www.astrotalk.ir/forum-32.html)
+--- موضوع: 'گرانش (/thread-2532.html)



'گرانش - sahar317 - 01-24-2014

سلام

گرانش مشتری و مریخ چند برابر زمین است؟


'گرانش - Regulus - 01-26-2014

شتاب گرانش زمین: 9.78m/s²
شتاب گرانش مریخ:3.711m/s²
شتاب گرانش مشتری: 24.79m/s²

دیگه خودتون تقسیم کنید.