![]() |
|
'گرانش - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html) +--- انجمن: سیاره های درونی (https://www.astrotalk.ir/forum-32.html) +--- موضوع: 'گرانش (/thread-2532.html) |
'گرانش - sahar317 - 01-24-2014 سلام گرانش مشتری و مریخ چند برابر زمین است؟ 'گرانش - Regulus - 01-26-2014 شتاب گرانش زمین: 9.78m/s² شتاب گرانش مریخ:3.711m/s² شتاب گرانش مشتری: 24.79m/s² دیگه خودتون تقسیم کنید. |