![]() |
|
رصد خانه اهواز - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: رصدخانه و آسمان نما (https://www.astrotalk.ir/forum-40.html) +--- موضوع: رصد خانه اهواز (/thread-2555.html) |
رصد خانه اهواز - M_Saturn - 03-31-2014 سلام. از دوستان اهوازی کسی آدرس رصد خونه رو داره؟:confused: رصد خانه اهواز - khosro777 - 04-01-2014 در اهواز سه رصدخانه وجود دارد. رصدخانه دانشگاه چمران رصدخانه خانه جوان رصدخانه فرهنگسرای اهواز برای اطلاعات بیشتر میتونید با انجمن ستاره شناسی اهواز تماس بگیرید..... رصد خانه اهواز - M_Saturn - 05-09-2015 رصد خانه، خانه جوان اهواز بتازگی این رصد خونه فعالیت خودشو شروع کرده. ابزار رصدی خوبی هم داره. دابسونی 12 اینچ دابسونی 10 اینچ نیوتونی 4اینچ دوربین دوچشمی 80*20 و تلسکوپ زیر گنبد: 8اینچ نیتونی.مجهز به سیستم گوتو و مقر استوایی EQ6 البته تا یه مدت فعلا از تلسکوپ استفاده نمیشه که البته من خودم همیشه 12اینچی رو به بقیه ترجیح دادم:wink: |