![]() |
|
هماهنگی برنامه برای هفته نجوم در اهواز - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گروههای ستارهشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html) +--- انجمن: انجمنهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-46.html) +---- انجمن: انجمن ستارهشناسی اهواز (https://www.astrotalk.ir/forum-78.html) +---- موضوع: هماهنگی برنامه برای هفته نجوم در اهواز (/thread-2557.html) |
هماهنگی برنامه برای هفته نجوم در اهواز - M_Saturn - 04-03-2014 سلام. دوستان اهوازی که عضوتالار هستن نظرشون در مورد اجرای برنامه هفته ستاره شناسی امسال توی اهواز چیه؟ |