تالار گفتگو ستاره‌شناسان
هماهنگی برنامه برای هفته نجوم در اهواز - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گروه‌های ستاره‌شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html)
+--- انجمن: انجمن‌های ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-46.html)
+---- انجمن: انجمن ستاره‌شناسی اهواز (https://www.astrotalk.ir/forum-78.html)
+---- موضوع: هماهنگی برنامه برای هفته نجوم در اهواز (/thread-2557.html)



هماهنگی برنامه برای هفته نجوم در اهواز - M_Saturn - 04-03-2014

سلام. دوستان اهوازی که عضوتالار هستن نظرشون در مورد اجرای برنامه هفته ستاره شناسی امسال توی اهواز چیه؟