تالار گفتگو ستاره‌شناسان
سفر رصدی به ابیانه - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: گشت های رصدی (https://www.astrotalk.ir/forum-23.html)
+--- موضوع: سفر رصدی به ابیانه (/thread-2592.html)



سفر رصدی به ابیانه - XT8 - 08-21-2014

دوستان سلام علیکم وقت بخیر
میخواستم برم به ابیانه یک ساعت و نیم از اینجا فاصله دار
می خواهم بدونم کسی رفته اسمونش چطوره ؟ تاریک هست ؟راه شیری راحت پیداست ؟ ممنون قدرش چنده /