![]() |
|
سفر رصدی به ابیانه - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: گشت های رصدی (https://www.astrotalk.ir/forum-23.html) +--- موضوع: سفر رصدی به ابیانه (/thread-2592.html) |
سفر رصدی به ابیانه - XT8 - 08-21-2014 دوستان سلام علیکم وقت بخیر میخواستم برم به ابیانه یک ساعت و نیم از اینجا فاصله دار می خواهم بدونم کسی رفته اسمونش چطوره ؟ تاریک هست ؟راه شیری راحت پیداست ؟ ممنون قدرش چنده / |