تالار گفتگو ستاره‌شناسان
قطبی کردن تلسکوپ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html)
+--- موضوع: قطبی کردن تلسکوپ (/thread-264.html)



قطبی کردن تلسکوپ - abadanastro - 07-04-2007

تلسکوپ رو توی روز چطور باید قطبی کرد ؟؟
هر کی نظری داره بده ممنون


قطبی کردن تلسکوپ - shahriard - 07-12-2007

برای قطبی کردن در روز باید از بعد و میل ستاره های مورد نظر استفاده کنیم. اما اگر تلسکوپ پیشرفته ای دارید می توانید از شب قبل آن را پارک کنید که همیشه قطبی می ماند.