![]() |
|
قطبی کردن تلسکوپ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: قطبی کردن تلسکوپ (/thread-264.html) |
قطبی کردن تلسکوپ - abadanastro - 07-04-2007 تلسکوپ رو توی روز چطور باید قطبی کرد ؟؟ هر کی نظری داره بده ممنون قطبی کردن تلسکوپ - shahriard - 07-12-2007 برای قطبی کردن در روز باید از بعد و میل ستاره های مورد نظر استفاده کنیم. اما اگر تلسکوپ پیشرفته ای دارید می توانید از شب قبل آن را پارک کنید که همیشه قطبی می ماند. |