![]() |
|
انبساط و انقباض متوالی جهان ( فرض - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: اخترفیزیک و کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-9.html) +--- انجمن: کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-61.html) +--- موضوع: انبساط و انقباض متوالی جهان ( فرض (/thread-266.html) |
انبساط و انقباض متوالی جهان ( فرض - abadanastro - 07-05-2007 آیا جهان در حال انقباض و انبساط متوالی است ؟؟ فرض می کنیم این انبساط و انقباض بر اساس یک نمودار سینوسی عمل میکنه که دارای نقاط max و min است و این نقاط نشانگر زمان بیگ بنگ و بیگ کرنش هستند و از هر بیگ بنگ تا بیگ کرنش دنیا در حال انبساط است و از هر بیگ کرنش تا بیگ بنگ در حال انقباض است و زمان نیز تابع این نمودار است : بطوری که در حال انبساط زمان رو به جلو و در اقباض زمان رو به عقب می رود . و شاید این در اثر سفید چاله ها و سیاه چاله ها باشد ..!!!! |