![]() |
|
1 تا سوال معمایی ساده و یه کم . . . تشریحی و المپیادی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آزمونها و المپیادها (https://www.astrotalk.ir/forum-12.html) +--- انجمن: روشهای یادگیری المپیاد ستارهشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-82.html) +--- موضوع: 1 تا سوال معمایی ساده و یه کم . . . تشریحی و المپیادی (/thread-2702.html) |
1 تا سوال معمایی ساده و یه کم . . . تشریحی و المپیادی - cqs - 02-17-2016 با وسایل ابتدایی مثل )خط کش ، متر ، نقاله ، زمان سنج و . . . ) میشه محیط کره ی زمین رو اندازه گرفت ؟ با چه روشی ؟ آیا روش شما دقت کافی را دارد ؟ چرا ؟ |