تالار گفتگو ستاره‌شناسان
رصد اجرام مسیه در ... - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: گزارش های رصدی (https://www.astrotalk.ir/forum-14.html)
+--- موضوع: رصد اجرام مسیه در ... (/thread-273.html)



رصد اجرام مسیه در ... - abadanastro - 07-15-2007

سلام .
آقا هوای اینجا بسیار کثیف است و من هر چه تلاش کردم ام 4 را ببینم نتونستم بس که :
1- هوای اینجا خاکیه
2- آلودگی هوا در اثر پالایشگاه
3- آلودگی نوری در مرکز شهر
4- نداشتن تجهیزات رصدی مناسب
و غیره
خلاصه ما اینجا اشکمون در اومده Cry Cry Cry