![]() |
|
انجمن نجوم مدرسه شهید بهشتی آباد - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گروههای ستارهشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html) +--- انجمن: انجمنهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-46.html) +--- موضوع: انجمن نجوم مدرسه شهید بهشتی آباد (/thread-276.html) |
انجمن نجوم مدرسه شهید بهشتی آباد - abadanastro - 07-15-2007 ما توی مدرسمون یه انجمن ستاره شناسی راه انداختیم که یه تلسکوژ تال 150 هم داریم چندتا برنامه هم گذاشتیم . ازدوستان می خواهم که یه سری به ما بزنن. |