تالار گفتگو ستاره‌شناسان
انجمن نجوم مدرسه شهید بهشتی آباد - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گروه‌های ستاره‌شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html)
+--- انجمن: انجمن‌های ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-46.html)
+--- موضوع: انجمن نجوم مدرسه شهید بهشتی آباد (/thread-276.html)



انجمن نجوم مدرسه شهید بهشتی آباد - abadanastro - 07-15-2007

ما توی مدرسمون یه انجمن ستاره شناسی راه انداختیم که یه تلسکوژ تال 150 هم داریم چندتا برنامه هم گذاشتیم . ازدوستان می خواهم که یه سری به ما بزنن.