تالار گفتگو ستاره‌شناسان
عقرب - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: چهره های آسمان (https://www.astrotalk.ir/forum-16.html)
+--- موضوع: عقرب (/thread-280.html)



عقرب - abadanastro - 07-16-2007

به نظر من عقرب زیباترین صورت فلکیه
به نظر شما چی ؟


عقرب - anushe - 07-17-2007

سلام

ممنون میشم اگه یه عکس خوب از این صورت فلکی (به قول خودت زیباترین)‌ ببینم! Big Grin


عقرب - abadanastro - 07-21-2007

http://edu.tebyan.net/astronomy/30/images/24.jpg


عقرب - abadanastro - 07-27-2007

این روزها عقرب در بهترین موقعیتش قرار داره
از این صورت فلکی زیبا لذت ببرید