![]() |
|
عقرب - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: چهره های آسمان (https://www.astrotalk.ir/forum-16.html) +--- موضوع: عقرب (/thread-280.html) |
عقرب - abadanastro - 07-16-2007 به نظر من عقرب زیباترین صورت فلکیه به نظر شما چی ؟ عقرب - anushe - 07-17-2007 سلام ممنون میشم اگه یه عکس خوب از این صورت فلکی (به قول خودت زیباترین) ببینم!
عقرب - abadanastro - 07-21-2007 http://edu.tebyan.net/astronomy/30/images/24.jpg عقرب - abadanastro - 07-27-2007 این روزها عقرب در بهترین موقعیتش قرار داره از این صورت فلکی زیبا لذت ببرید |