![]() |
|
انجمن ستاره شناسی آبادان - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گروههای ستارهشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html) +--- انجمن: انجمنهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-46.html) +--- موضوع: انجمن ستاره شناسی آبادان (/thread-304.html) |
انجمن ستاره شناسی آبادان - foroogh - 08-04-2007 [size=12]انجمن ستاره شناسی آبادان هم با تلاش بسیار آقای جعفری زاده راه افتاد. واقعاْ ازتون ممنونم آقای جعفری زاده. از اینکه این همه به فکر ستاره شناسی و ما هستید! . و از تمامی آبادانی های عزیز میخوام واسه عضویت در انجمن همه روزه ساعت 18 الی 21 به پژوهشسرای دانش آموزی بصیرت مراجعه کنند.[/size]
انجمن ستاره شناسی آبادان - nasa-k - 08-06-2007 ما انجمن رو 3 ساله که داریم با همت آقای جعفری زاده که موسس و مدرس هست ولی شما تازه افتتاح کردین :lol: |