تالار گفتگو ستاره‌شناسان
انجمن ستاره شناسی آبادان - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گروه‌های ستاره‌شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html)
+--- انجمن: انجمن‌های ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-46.html)
+--- موضوع: انجمن ستاره شناسی آبادان (/thread-304.html)



انجمن ستاره شناسی آبادان - foroogh - 08-04-2007

[size=12]انجمن ستاره شناسی آبادان هم با تلاش بسیار آقای جعفری زاده راه افتاد. واقعاْ ازتون ممنونم آقای جعفری زاده. از اینکه این همه به فکر ستاره شناسی و ما هستید! Tongue . و از تمامی آبادانی های عزیز میخوام واسه عضویت در انجمن همه روزه ساعت 18 الی 21 به پژوهشسرای دانش آموزی بصیرت مراجعه کنند.[/size]


انجمن ستاره شناسی آبادان - nasa-k - 08-06-2007

ما انجمن رو 3 ساله که داریم
با همت آقای جعفری زاده که موسس و مدرس هست
ولی شما تازه افتتاح کردین :lol: