تالار گفتگو ستاره‌شناسان
بحث و گفتگو در مورد نجوم - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گروه‌های ستاره‌شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html)
+--- انجمن: باشگاه‌های ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-47.html)
+--- موضوع: بحث و گفتگو در مورد نجوم (/thread-321.html)



بحث و گفتگو در مورد نجوم - LILY - 08-12-2007

با سلام
باشگاه ستاره شناسی فرهنگسرای دانشجو حدودا یک ماهی است که کار خودش را شروع کرده است و اقدام به برگزاری جلسات بحث و گفتگو و تبادل نظر به صورت یک روز در هفته و رایگان کرده است.
بدین جهت من از علاقه مندان تهرانی دعوت می نمایم در این جلسات شرکت نمایند.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل و یا نام کاربری من در این سایت با من در ارتباط باشند.(لطفا میزان اطلاعاتتان را در مورد ستاره شناسی ذکر نمایید.)
با تشکر
Email:abshoury@gmail.com


بحث و گفتگو در مورد نجوم - مهمان - 02-10-2008

آیا این باشگاه همچنان ادامه دارد؟