![]() |
|
بارش شهابی برساووشی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: گزارش های رصدی (https://www.astrotalk.ir/forum-14.html) +--- موضوع: بارش شهابی برساووشی (/thread-324.html) |
بارش شهابی برساووشی - shams - 08-15-2007 سلام من برای اولین بار در یک اردوی رصدی شرکت کردم این اردو در رباط شاه عباسی روستای مزینان سبزوار - زادگاه دکتر علی شریعتی و به همت آقای سعید علی آبادی و از طرف آموزش و پرورش بخش خوشاب سبزوار برگزار گردید. در این رصد بیش از 63 نفر مستقیما و چندین نفر به طور جداگانه شرکت کردند. علاوه بر رصد بارش شهابی مطالبی در مورد ستاره شناسی و نیز رصد مشتری و مریخ و اورانوس و کهکشان امراه المسلسله و چندین سهابی در دستور کار بود. از زحمات جناب علی آبادی عضو انجمن ستاره شناسی ایران کمال تشکر و قدردانی را دارم --شنوایی بارش شهابی برساووشی - saratan - 11-16-2007 تاریکی اسمان خبر از سر بزرگی میدهد... ما هم به مناسبت بارش شهاب رفتی رصد...نیاسر کاشان ثبت هر شهاب و اندازه ی قدرش و جهت رو هم انجام دادیم :lol: |