تالار گفتگو ستاره‌شناسان
یک سوال ؟؟؟ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: یک سوال ؟؟؟ (/thread-355.html)



یک سوال ؟؟؟ - LILY - 09-19-2007

سلام دوستان
انشاا... نماز و روزه هایتان قبول باشد.
می خواستم بدانم تداخلسنجی که برای بدست آوردن شعاع ستارگان استفاده می شود به چه نحوی می باشد؟
با تشکر


یک سوال ؟؟؟ - parse - 11-29-2007

با سلام !
عموما از دو نوع استفاده می شود.
1-تداخلسنج مایکلسون-مورلی
2- " هانری براون