![]() |
|
یک سوال ؟؟؟ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: یک سوال ؟؟؟ (/thread-355.html) |
یک سوال ؟؟؟ - LILY - 09-19-2007 سلام دوستان انشاا... نماز و روزه هایتان قبول باشد. می خواستم بدانم تداخلسنجی که برای بدست آوردن شعاع ستارگان استفاده می شود به چه نحوی می باشد؟ با تشکر یک سوال ؟؟؟ - parse - 11-29-2007 با سلام ! عموما از دو نوع استفاده می شود. 1-تداخلسنج مایکلسون-مورلی 2- " هانری براون |