![]() |
|
سوال تقویت جریان - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: سوال تقویت جریان (/thread-369.html) |
سوال تقویت جریان - jan - 11-16-2007 خواهش می کنم کسی اگر می داند من چکار کنم بگه منیک جریان 100 میلی آمپر dc دارم می خواهم 1000 میلی آمپرش کنم چکار کنم سوال تقویت جریان - HYPERCUBE - 05-27-2008 سلام از تونستن که می تونیم. منتها نه فقط با دونستن یک پارامتر. عوامل دیگر هم دخیل هستن. مقاومت ولتاژ و یا بسته به نوع مدار کمیات دیگر. اطلاعات رو کامل کنید تا جواب رو دریافت کنید. |