تالار گفتگو ستاره‌شناسان
تبریک شب یلدا - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: تبریک شب یلدا (/thread-379.html)



تبریک شب یلدا - Monoceros - 12-21-2007

شب یلداتون خوش . . .
امشب میلاد میترا یگانه پروردگار آیین ایرانیان باستان(آیین میترایی) است. . .
این میلاد خجسته و فرخنده گرامی باد . . .. .
شب خوش

امشب می تونین کلی آسمون ببینید
امروز میل خورشید23.5- میباشد و طلوع و غروب آن در جنوبی تزین نقطه ممکن رخ میدهد(اینارو که خودتون می دونستین . . :lol: )