![]() |
|
تبریک شب یلدا - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: تبریک شب یلدا (/thread-379.html) |
تبریک شب یلدا - Monoceros - 12-21-2007 شب یلداتون خوش . . . امشب میلاد میترا یگانه پروردگار آیین ایرانیان باستان(آیین میترایی) است. . . این میلاد خجسته و فرخنده گرامی باد . . .. . شب خوش امشب می تونین کلی آسمون ببینید امروز میل خورشید23.5- میباشد و طلوع و غروب آن در جنوبی تزین نقطه ممکن رخ میدهد(اینارو که خودتون می دونستین . . :lol: ) |