![]() |
|
havafaza - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: تماس با مدیران تالار (https://www.astrotalk.ir/forum-8.html) +--- انجمن: تماس با نگاهبان ها و مدیر کل (https://www.astrotalk.ir/forum-58.html) +--- موضوع: havafaza (/thread-400.html) |
havafaza - khai - 04-19-2008 salam man daneshjooye sale 2 havafazaye daneshgahe khai az keshvare okrine hastam pishnahad mikonam ke ye talar hava fazaham be talar hatoon ezafe konid http://www.kharkovhavafaza.com havafaza - مهمان - 04-20-2008 سلام دوست عزیز این کار امروز انجام میشه و شما هم سعی کنید که دوستان را به این تالار دعوت نمایید که باعث خوشحالی جامعه ستاره شناسی ایران هم خواهد شد. |