تالار گفتگو ستاره‌شناسان
یه تصویر باحال از مریخ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html)
+--- انجمن: سیاره های درونی (https://www.astrotalk.ir/forum-32.html)
+--- موضوع: یه تصویر باحال از مریخ (/thread-46.html)



یه تصویر باحال از مریخ - مهمان - 10-12-2004

[عکس: pia04591-800-600.jpg]


یه تصویر باحال از مریخ - مهمان - 10-12-2004

[عکس: R1502643merA_A_i.gif]