![]() |
|
به نظر شما زیباترین سحابی چیست - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: به نظر شما زیباترین سحابی چیست (/thread-479.html) صفحات
1
2
|
به نظر شما زیباترین سحابی چیست - mohammah - 12-10-2008 به نظر شما زیباترین سحابی چیست {فقط یک کلمه} :wink:
به نظر شما زیباترین سحابی چیست - M_Saturn - 12-11-2008 سحابی جبار به نظر شما زیباترین سحابی چیست - Shirmardi - 12-11-2008 با توجه ابزارهای اپتیکی و موقیت جغرافیایی ما ســــحــــــــــابــــــــــــــــــــی جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبـــــــــــــــــــــــار به نظر شما زیباترین سحابی چیست - FARNOSH - 12-12-2008 Parastoo نوشته: سحابی جباروسحابی کله اسبی :o به نظر شما زیباترین سحابی چیست - astronaut - 12-16-2008 خرچنگ به نظر شما زیباترین سحابی چیست - Afshin Mardani - 12-17-2008 مرداب و شاید هم رز به نظر شما زیباترین سحابی چیست - Saturn - 01-04-2009 mohammah نوشته: به نظر شما زیباترین سحابی چیست {فقط یک کلمه} سخته ادم بخواد بگه...گفت یه کلمه.. منم میگم(همشون)
به نظر شما زیباترین سحابی چیست - Castor va Pollux - 01-06-2009 قطعا ویقینا M42یاجبار به نظر شما زیباترین سحابی چیست - Saturn - 01-09-2009 من فکر میکنم به خاطر این بیشتریا به جبار رای دادن چون توی بیشتر رصد ها همین سحابی رو نشون میدن و سحابی های زیادی رو ندیدن (البته خودم)به خاطر همین بیشتریا به جبار رای دادن. به نظر شما زیباترین سحابی چیست - Ahmad Alasti - 01-09-2009 سحابی مرداب نیز زیباست! |