تالار گفتگو ستاره‌شناسان
اولین ها - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: اخترفیزیک و کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-9.html)
+--- انجمن: کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-61.html)
+--- موضوع: اولین ها (/thread-50.html)



اولین ها - mahbobe - 03-29-2005

[web]nojumanddeepsky.persianblog.com[/web] Big Grin


اولین ها - مهمان - 04-03-2005

امیدوارم بهتر از این هم بشود Big Grin


اولین ها - baranygirl - 04-29-2007

یکی به من بگه اولین حیوان فضانورد-لایکا-چقدر تونست در فضا دووم بیاره؟
:?: