![]() |
|
اولین ها - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: اخترفیزیک و کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-9.html) +--- انجمن: کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-61.html) +--- موضوع: اولین ها (/thread-50.html) |
اولین ها - mahbobe - 03-29-2005 [web]nojumanddeepsky.persianblog.com[/web]
اولین ها - مهمان - 04-03-2005 امیدوارم بهتر از این هم بشود
اولین ها - baranygirl - 04-29-2007 یکی به من بگه اولین حیوان فضانورد-لایکا-چقدر تونست در فضا دووم بیاره؟ :?: |