تالار گفتگو ستاره‌شناسان
خوارزمی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: خوارزمی (/thread-515.html)



خوارزمی - Castor va Pollux - 01-10-2009

سلام.ممکنه کمکم کنید که در رابطه با ستاره شناسی چطور مقاله هایی برای جشنواره ی خوارزمی می شه داد.اصلا ستاره شناسی در این جشنواره نقشی داره؟


خوارزمی - Shirmardi - 01-11-2009

در خوارزمی نوآوری مهم ترین اصل است.
اصلا مهم نیست که موضوع فعالیت شما در چه رابطه ای باشه؟
راکت موشک درست کنید و یا مدار الکتورنیکی یا آلارم خواب هیچ فرقی نداره!


خوارزمی - Castor va Pollux - 01-12-2009

مثلا در زمینه ستاره شناسی چه نواوری می شه کرد؟باید حتما اختراع باشه؟


خوارزمی - Afshin Mardani - 01-12-2009

خیر ، یک تحقیق و پژوهش جدید در این زمینه هم میتونه باشه ..... در هر موردی باشه !
می تونی از توی دفترچه هایی که گاها چاپ میکنن طرهای برگزیده رو ببینی تا بفهمی چطوریاست
اتفاقا من دیشب یکدفعه یه طرح به ذهنم خورد برای تولید برق :wink: Big Grin