![]() |
|
دما سطح ستاره ی تازه متولد شده چقدر است - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: دما سطح ستاره ی تازه متولد شده چقدر است (/thread-553.html) |
دما سطح ستاره ی تازه متولد شده چقدر است - mohammah - 01-30-2009 دما سطح ستاره ی تازه متولد شده چقدر است :wink: دما سطح ستاره ی تازه متولد شده چقدر است - Shirmardi - 01-30-2009 بستگی به نوع و اندازه ستاره داره و اینکه ستاره در کدام قسمت از کهکشان متولد می شه! |