تالار گفتگو ستاره‌شناسان
دما سطح ستاره ی تازه متولد شده چقدر است - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: دما سطح ستاره ی تازه متولد شده چقدر است (/thread-553.html)



دما سطح ستاره ی تازه متولد شده چقدر است - mohammah - 01-30-2009

دما سطح ستاره ی تازه متولد شده چقدر است :wink:


دما سطح ستاره ی تازه متولد شده چقدر است - Shirmardi - 01-30-2009

بستگی به نوع و اندازه ستاره داره و اینکه ستاره در کدام قسمت از کهکشان متولد می شه!