![]() |
|
تلسکوپ هایی با آیینه مایع - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: تلسکوپ هایی با آیینه مایع (/thread-556.html) |
تلسکوپ هایی با آیینه مایع - Afshin Mardani - 02-02-2009 چند مدته که خبر ساخت تلسکوپ آیینه مایع در ماه پخش شده .... http://www.iaas.ir/content/view/484/1/ دوستان لطف کنند اطلاعات خودشون رو در این مورد بگن تا دیگران هم استفاده کنند .... شاید هم خودمون یکی ساختیم ...
|