![]() |
|
تال120 وf6/7 برای رصد اعماق فضا وسحابی ها خوب است - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: تال120 وf6/7 برای رصد اعماق فضا وسحابی ها خوب است (/thread-601.html) |
تال120 وf6/7 برای رصد اعماق فضا وسحابی ها خوب است - mohammah - 03-04-2009 تال120 وf6/7 : برای رصد اعماق فضا وسحابی ها خوب است :roll: تال120 وf6/7 برای رصد اعماق فضا وسحابی ها خوب است - Belder - 03-04-2009 f رو که گفتید خوبه ولی من کلا تلسکوپ های تال رو قبول ندارم البته f های بالا هم برای عکاسی بلند مدت خوبند و همچنین بزرگنمایی بیشتری دارن که برای سیارات خوبه تال120 وf6/7 برای رصد اعماق فضا وسحابی ها خوب است - abadanastro - 03-05-2009 تال شاید از نظر اپتیک عالی نباشه اما از نظر استحکام بسیار عالیه و کاملا محکم و مطمئن باشید هیچیش نمیشه |