![]() |
|
یک انجمن در تهران - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گروههای ستارهشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html) +--- انجمن: انجمنهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-46.html) +--- موضوع: یک انجمن در تهران (/thread-613.html) |
یک انجمن در تهران - telescope - 03-08-2009 سلام.در تهران انجمن ستاره شناسی خوب چی هست؟ترجیحا از اعضای همین سایت. متشکرم یک انجمن در تهران - مهمان - 03-08-2009 سلام دوست عزیز برای اطلاعات بیشتر به باشگاه نجوم تهران مراجعه کنید. www.tehranclub.ir |