![]() |
|
عضویت در انجمن و فعالیت در اهواز - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گروههای ستارهشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html) +--- انجمن: انجمنهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-46.html) +--- موضوع: عضویت در انجمن و فعالیت در اهواز (/thread-619.html) |
عضویت در انجمن و فعالیت در اهواز - mehdiastro - 03-11-2009 عضویت در انجمن نجوم اهواز چطوریه؟و چه فعالیت هایی می کنن؟ عضویت در انجمن و فعالیت در اهواز - Shirmardi - 03-11-2009 www.ahvazastro.com به این تارگاه مراجعه نمایید. |