![]() |
|
برخورد دو سیاهچاله - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: برخورد دو سیاهچاله (/thread-621.html) |
برخورد دو سیاهچاله - Castor va Pollux - 03-11-2009 سلام.یک سوال که امروز معلمم ازم پرسید دو سیاهچاله وقتی به هم برخورد کنند. اولا:حجمشون چه تغییری می کنه دوما:گرانششون چه تغییری می کنه برخورد دو سیاهچاله - Shirmardi - 03-11-2009 به تاپیک سیاه چاله مراجعه کنید |