تالار گفتگو ستاره‌شناسان
برخورد دو سیاهچاله - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: برخورد دو سیاهچاله (/thread-621.html)



برخورد دو سیاهچاله - Castor va Pollux - 03-11-2009

سلام.یک سوال که امروز معلمم ازم پرسید
دو سیاهچاله وقتی به هم برخورد کنند.
اولا:حجمشون چه تغییری می کنه
دوما:گرانششون چه تغییری می کنه


برخورد دو سیاهچاله - Shirmardi - 03-11-2009

به تاپیک سیاه چاله مراجعه کنید