![]() |
|
شرکت در مسابقه - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گروههای ستارهشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html) +--- انجمن: انجمنهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-46.html) +--- موضوع: شرکت در مسابقه (/thread-656.html) |
شرکت در مسابقه - Shirmardi - 04-09-2009 سلام دوستان گرامی! http://www.nightsky.ir/content/view/901/1/ این لینک مسابقه این هفته آسمان شب است حتما در مسابقه شرکت کنید سوال خیلی راحتی را مطرح کردند. شرکت در مسابقه - Castor va Pollux - 04-09-2009 خیلی از اطلاع رسانی به موقعتون متشکرم شرکت در مسابقه - Castor va Pollux - 04-13-2009 قابل توجه همه یدوستان. دومین سوال هفتگی هم مطرح شد! http://www.nightsky.ir/content/view/916/1/ |