تالار گفتگو ستاره‌شناسان
بچه ها منم بازي! - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: رصد ژرفای آسمان (https://www.astrotalk.ir/forum-24.html)
+--- موضوع: بچه ها منم بازي! (/thread-688.html)



بچه ها منم بازي! - Liokolorodon - 05-07-2009

درود بر همه اعضا و ميهمانان گرامي.
من اطلاعات خوبي در مورد نظرياتي كه به وصف جهان مي پردازند در اختيار دارم. مي توانيد روي كمك من حساب باز كنيد.
در ضمن آماده ي هر نوع همكاري در اين زمينه مي باشم.
دوست و دوستدار شما Liokolorodon.


بچه ها منم بازي! - abadanastro - 05-07-2009

سلام
ورودتون رو به تالار تبریک می گم
میشه خودتون رو معرفی کنید
لطفا برای شروع یه فرضیه در همین مورد در این سوژه بنویسید

viewtopic.php?f=22&t=927&start=60