تالار گفتگو ستاره‌شناسان
از کجا شرع کنم؟ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: از کجا شرع کنم؟ (/thread-699.html)



از کجا شرع کنم؟ - big bang - 05-24-2009

سلام به همه دوستان. من کاربر جدیدم. نجوم رو از کجا شروع کنم؟ لطفا منو راهنمائی کنید.


از کجا شرع کنم؟ - Shirmardi - 05-24-2009

سلام
شما می توانید از کتاب نجوم به زبان ساده نجوم را شروع کنید!
و اگر هم به مشکل یا سوالی بر خوریدید آن را اینجا مطرح کنید!