![]() |
|
از کجا شرع کنم؟ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: از کجا شرع کنم؟ (/thread-699.html) |
از کجا شرع کنم؟ - big bang - 05-24-2009 سلام به همه دوستان. من کاربر جدیدم. نجوم رو از کجا شروع کنم؟ لطفا منو راهنمائی کنید. از کجا شرع کنم؟ - Shirmardi - 05-24-2009 سلام شما می توانید از کتاب نجوم به زبان ساده نجوم را شروع کنید! و اگر هم به مشکل یا سوالی بر خوریدید آن را اینجا مطرح کنید! |