![]() |
|
اقمار اورانوس - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html) +--- انجمن: سیاره های بیرونی (https://www.astrotalk.ir/forum-34.html) +--- موضوع: اقمار اورانوس (/thread-71.html) |
اقمار اورانوس - teymoor - 08-28-2005 یه سوالی داشتم ... آیا در این شب ها که اورانوس در بهترین شرایط رصدی است میتوان اقمار آن را رصد کرد ؟ با یک 4 اینچ !!! اقمار اورانوس - مهمان - 08-29-2005 بله می شه رصد کرد اقمار اورانوس - teymoor - 08-29-2005 خوب میتونین بیشتر توضیح بدین ؟ مثلا کدوما رو ... قدرشون و فاصله زاوی ای از اورانوس ... راستی نپتون چطور ؟ |