![]() |
|
حرکت وضعی خورشید - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html) +--- انجمن: خورشيد (https://www.astrotalk.ir/forum-30.html) +--- موضوع: حرکت وضعی خورشید (/thread-710.html) |
حرکت وضعی خورشید - mahdieh_astro - 06-20-2009 چگونه می توان حرکت وضعی خورشید را اثبات کرد؟؟.. :?:
حرکت وضعی خورشید - nrss77 - 06-24-2009 زمانی که یک لکه روی اون ظاهربشه وهمون لکه طی رصدهای متوالی روی سطح خورشید طی گذشت زمان جابجابشه. :wink: حرکت وضعی خورشید - Shirmardi - 06-24-2009 اگه به نجوم رادیویی علاقه دارید باید بدونید که با استفاده از رادیو تلسکوپ خیلی راحت می توان حرکت وضعی خورشید و ستارگان دور دست را ثبت نمود. حرکت وضعی خورشید - nrss77 - 06-24-2009 راهی که من گفتم رو یک منجم آماتورباداشتن یک تلسکوپ بابزرگنمایی بالا ویک فیلتر معمولی میتونه به کاربگیره. :wink حرکت وضعی خورشید - Castor va Pollux - 06-24-2009 البته الان نه خیلی راحت!چون خورشید فعلا تقریبا لکه نداره
حرکت وضعی خورشید - mahdieh_astro - 06-28-2009 با سپاس |