![]() |
|
نرم افزار - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: نرم افزار (https://www.astrotalk.ir/forum-39.html) +--- موضوع: نرم افزار (/thread-741.html) |
نرم افزار - FARNOSH - 07-11-2009 سلام کسی درموردنرم افزارcelectia اطلاعاتی داره؟(البته این سوال رو دوروز پیش پرسیدم ولی متاسفانه جواب که داده نشد؛اصلاپیداشم نبود؟!!! ) نرم افزار - Astronomer169 - 09-19-2010 سلام این نرم افزار برای نمایش آسمان با گرافیک نسبتا خوب و برای آموزش و تورهای آموزش خوبه! بگم که یه جور نرم افزار نجومی سرگرمیه!یعنی بشینی پشته پی سی و کل فضا رو نگاه کنی!جدیدا دارن رو تورهای نجومیش و گرافیکیش کار میکنن! http://www.shatters.net/celestia/ اینم لینک سایتش و راحتم میشه دانلود کرد! |